TVS Apache RTR 310 در مقابل Triumph Speed ​​400 – قیمت، مشخصات

بخش موتورسیکلت های تک سیلندر یک چهارم لیتری شاهد افزایش شدید تقاضا است. در چند ماه گذشته، شاهد عرضه‌های متعددی از جمله Triumph Speed ​​400 و Harley Davidson X400 بوده‌ایم. در واقع، KTM همچنین آماده است تا نسل جدید Duke 390 را با طراحی و گزینه موتور کاملاً جدید عرضه کند. شرکت تی وی اس موتور نیز الف را معرفی کرده است موتور سیکلت برهنه جدید آپاچی RTR 310 با قیمت اولیه 2.43 لک، که تا 2.64 میلیون روپیه بالا می رود.

در این مقاله، مقایسه ای مبتنی بر مشخصات بین TVS Apache RTR 310 جدید و Triumph Speed ​​400 را برای شما آورده ایم.

قیمت TVS Apache RTR 310 Vs Triumph Speed ​​400

نام مدل TVS Apache RTR 310 Triumph Speed ​​400
قیمت (نمایشگاه قبلی) 2.43 لک – 2.64 لک 2.33 میلیون روپیه

– آپاچی RTR 310 تازه راه اندازی شده در 3 نوع – مشکی آرسنال (بدون جابجایی سریع)، مشکی آرسنال و زرد خشمگین – به ترتیب با قیمت 2.43 میلیون روپیه، 2.58 میلیون روپیه و 2.64 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق هند) موجود است.

قیمت های متفاوت TVS Apache RTR 310

– TVS همچنین کیت های BTO (ساخت به سفارش) را ارائه می دهد. 4 کیت در پیشنهاد وجود دارد – کیت دینامیک، کیت دینامیک پرو و ​​سپانگ آبی – به ترتیب با قیمت 18000، 22000 و 10000 روپیه.

– Triumph Speed ​​400 تنها در یک نسخه موجود است که قیمت آن 2.33 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق هند) است. برای 10000 مشتری اول، این دوچرخه با قیمت اولیه 2.23 میلیون روپیه معرفی شد. با این حال، چندین گزینه سفارشی سازی را به خریداران ارائه می دهد.

مشخصات و جزئیات کلیدی

– آپاچی RTR 310 دارای موتور 312.2 سی سی تک سیلندر DOHC 4 سوپاپ خنک کننده مایع است که 35.11 اسب بخار در 9700 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 28.7 نیوتن متر در 6600 دور در دقیقه تولید می کند. به گیربکس 6 سرعته متصل می شود.

تریم اسپید 400 قیمت

– Triumph Speed ​​400 از یک موتور 398 سی سی تک سیلندر خنک کننده مایع استفاده می کند که در 8000 دور در دقیقه قدرت 40 اسب بخار و گشتاور 37.5 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه تولید می کند. با یک گیربکس 6 سرعته جفت می شود.

مشخصات آپاچی RTR 310 سرعت 400
موتور 312.2 سی سی تک سیلندر
خنک کننده مایع
398 سی سی تک سیلندر
خنک کننده مایع
قدرت 35.11 اسب بخار 40 اسب بخار
گشتاور 28.7 نیوتن متر 37.5 نیوتن متر
گیربکس 6 سرعته 6 سرعته
فاصله بین دو محور 1358 میلی متر 1377 میلی متر
ارتفاع صندلی 800 میلی متر 790 میلی متر
ترخیص کالا از گمرک زمینی 180 میلی متر 170 میلی متر
کاهش وزن 169 کیلوگرم 176 کیلوگرم
مخزن سوخت 11 لیتری 13 لیتری
چرخ و لاستیک 110/70 و 150/60 (17 اینچ) 110/70 و 150/60 (17 اینچ)
ترمز دیسک جلو 300 میلی متر و دیسک عقب 240 میلی متر دیسک جلو 300 میلی متر و دیسک عقب 230 میلی متر
تعلیق 41 میلی‌متر USD جلو و مونوشوک عقب جلو 43 میلی‌متری دلار و عقب مونو شوک
ویژگی های کلیدی کلاچ دمپایی، راید با سیم، TPMS،
شیفتر دو جهته، پویا
کنترل پایداری، ABS در پیچ، کروز
کنترل، کنترل چرخ، کشش در پیچ
کنترل، کنترل بالابر عقب، پیچیدن
کروز کنترل و کنترل وابسته به شیب
کلاچ دمپایی و راید با سیم

– به لطف موتور با ظرفیت بیشتر، اسپید 400 از آپاچی RTR 310 قدرتمندتر و پرشتاب تر است. نزدیک به 5 اسب بخار قدرت بیشتر و 9 نیوتن متر گشتاور بالاتر ارائه می دهد که می تواند توانایی حرکت در بزرگراه را بهبود بخشد.

– آپاچی RTR 310 دارای بسیاری از ویژگی های فنی پیشرفته مانند کلاچ دمپایی، سواری با سیم، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، شیفتر دو جهته، کنترل پایداری پویا، ABS در پیچ ها، کروز کنترل، کنترل چرخ، کنترل کشش در پیچ، بالابر عقب است. -کنترل خاموش، کروز کنترل در پیچ و کنترل وابسته به شیب.

– از طرف دیگر، Triumph Speed ​​400 یک دوچرخه ساده با مکانیک کمتر است. دارای کلاچ دمپایی و تکنولوژی ride-by-wire.

ویژگی های TVS Apache RTR 310

– Apache RTR 310 همچنین دارای صندلی گرم کن و خنک کننده است که با هیچ موتورسیکلت دیگری در هند موجود نیست. همچنین 5 حالت سواری – شهری، بارانی، ورزشی، پیست و سوپرموتو را ارائه می دهد.

– آپاچی RTR 310 روی فاصله بین دو محور جمع و جور 1358 میلی متری سوار می شود که 19 میلی متر کمتر از اسپید 400 (1377 میلی متر) است. فاصله آن از زمین 180 میلی متر و ارتفاع صندلی 800 میلی متر است، در حالی که اسپید 400 فاصله از زمین 170 میلی متر و ارتفاع صندلی 790 میلی متر دارد. Apache RTR 310 با 169 کیلوگرم وزن، 7 کیلوگرم سبک تر از Triumph’s Speed ​​400 است.

– دارای مخزن سوخت 11 لیتری است، در حالی که اسپید 400 دارای مخزن سوخت بزرگتر با ظرفیت 13 لیتر است. هر دو دوچرخه از آلیاژهای 17 اینچی با لاستیک های جلو و عقب 110/70 و 150/60 استفاده می کنند.

– برای ترمز، TVS Apache RTR 310 دارای ترمزهای دیسکی 300 میلی متری جلو و 240 میلی متری عقب به همراه ABS دو کاناله است. Speed ​​400 همچنین دارای دیسک های دوگانه است، اما دارای دیسک عقب 230 میلی متری است. اولی دارای دوشاخ جلویی 41 میلی‌متری و مونوشوک در عقب با آپشن‌های فشرده‌سازی و برگشتی است، دومی دارای دوشاخ جلویی 43 میلی‌متری دلاری و مونوشوک در عقب است.

– هر دو دوچرخه دارای سیستم روشنایی LED (چراغ جلو، چراغ عقب و نشانگرهای چرخشی) هستند. Apache RTR 310 دارای TFT رنگی 5 اینچی کاملا دیجیتال است، در حالی که کنسول ابزار دیجیتال Speed ​​400 Semi. واحد ابزار قبلی همچنین از اتصال تلفن هوشمند، هشدارهای اعلان، اتصال GoPro، ناوبری گام به گام و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کند.

ویدئو – TVS Apache RTR 310 First Look


TVS Apache RTR 310 در مقابل Triumph Speed ​​400 – قیمت، مشخصات




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/tvs-apache-rtr-310-vs-triumph-speed-400-price-specs-59184/