Twingo La Parisienne، یک نسخه محدود شهری شیک

در نهایت، تجهیزات غنی و کاملی از جمله تهویه مطبوع خودکار با سنسورهای باران نور و همچنین رادار معکوس برای تسهیل مانورها در شهر ارائه می دهد. رادیو Connect R&Go که به صورت استاندارد نیز ارائه می‌شود، همراه با برنامه چندرسانه‌ای رایگان R&Go، به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله نقلیه برای پیمایش، گوش دادن به موسیقی، مدیریت مخاطبین و تماس در حالی که اطلاعات خودرو را مستقیماً در گوشی هوشمند خود در دسترس دارد، متصل شود.

Twingo La Parisienne در نمایندگی ها از 14700 یورو در دسترس است.

قیمت آپشن های سری محدود Twingo La Parisienne

گزینه ها قیمت ها با احتساب مالیات به یورو
هشدار عبور از خط 250 €
پک تکنو 1050 €
سانروف بوم بررسی شده 1000 €
رنگ مات مخصوص سبز پسته ای 230 یورو
رنگ مشکی ستاره دار ویژه مات 540 €



منبع

در بیرون، این Twingo La Parisienne با رنگ مات منحصر به فرد Pistachio Green، پوسته آینه بیرونی مشکی براق و رینگ های آلیاژی 16 اینچی برش الماسی با کابوشن سبز پسته پوشیده شده است. جداسازی خاص کناره‌های خودروی شیطون شهری را بهبود می‌بخشد، در حالی که نشان «La Parisienne» کاملاً در تریم کرومی پایین درب قرار می‌گیرد. به عنوان یک گزینه، سقف بوم چاپ شده پتانسیل فریبنده این سری محدود را تقویت می کند.

محبوب ساکنان شهر، ظاهری شیک با روح 4 لیتری برجسته “La Parisienne” ارائه می دهد. سری محدود Twingo La Parisienne که بر اساس نسخه Intens ساخته شده است، عناصر شخصی سازی را هم به نمای بیرونی و هم داخلی اضافه می کند.

قیمت‌های سری محدود Twingo La Parisienne (شامل مالیات بر ارزش افزوده)

موتورها سری محدود Twingo La Parisienne
SCe 70 14700 €
SCe 70 Stop & Start 15000 €
SCe 70 EDC 16 200 €
انرژی TCe 90 15700 €
انرژی TCe 90 EDC 16 900 €

کابین Twingo La Parisienne به لطف تودوزی چرمی و پارچه شطرنجی منحصر به فرد و همچنین تزئینات داخلی سبز پسته ای (تزیینات دریچه های هوا، پیشخوان ها و فرمان) ظرافت را به ارمغان می آورد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: