ZOE RIVIERA: یک سری محدود برای حرکت

علاوه بر این، ZOE اکنون می تواند دریافت کند ترمز اضطراری فعال با تشخیص عابر پیاده (AEB City) بسته به سطح تجهیزات انتخابی. این سیستم فعال از سرعت 7 تا 80 کیلومتر در ساعت، وسایل نقلیه در حال حرکت و همچنین عابران پیاده و دوچرخه سواران را با استفاده از دوربین واقع در بالای شیشه جلو و رادار واقع در سطح جلوپنجره ZOE شناسایی می کند. اگر سیستم خطر برخورد را تشخیص دهد، با یک زنگ هشدار و یک پیام روی داشبورد به راننده هشدار داده می شود. اگر راننده واکنشی نشان ندهد، سیستم به طور خودکار مداخله می کند تا زمانی که خودرو متوقف شود.



منبع

بر اساس سطح تجهیزات Intens، این سری محدود Riviera (به نام استثنا برای فرانسه) صفحه نمایش 9.3 اینچی EasyLink، عملکرد Easy Park Assist و دوربین معکوس را اضافه می کند.

فضای داخلی نباید با انتخاب دو رنگ تودوزی با لهجه های دریایی کمرنگ شود: آبی سرمه ای یا چرم خاکستری شنی که با لوله های بافته شده مشابه طناب هایی که روی دکل های خاص یافت می شود تزئین شده است. داشبورد هماهنگ با رنگ های تودوزی نیز با قالب بندی با دکور چوب بلوند تزئین شده است.

از بیرون، ZOE Riviera به لطف آن بلافاصله قابل تشخیص است رنگ جدید Bleu Nocturne و لبه آن که نمایه آن را برجسته می کند. رینگ های الماس 16 اینچی Seidon به طور انحصاری برای این نسخه ظاهر می شوند.

بولونی بیلانکورت (فرانسه)، 2 مارس 2020 –


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: